Sorry... <3

först vill jag bara säjjjja FÖRLÅT för att jag inte bloggat på ett tag...
har haft så fullt upp me annat osv. ♥
Och nu ska jag skriva ALLT som hänt den här veckan :D först så va jag juh med veronika och Julia
de va skiit kul :DDDD vi red, gick på promenad me min knäppa hund,
veronika fick en allergi attack mot björk
(som visade sig finnas ÖVERALLT där vi gick) -,- fast d gick bra som tur va! ;)
men senare så började hon må illa så hon
åkte hem D':
men julia va kvar och vi sår på en film som gick på tv om ett hor-hus
(som va ganska bra;))
och RIO
(min favvo film ;D)
sen efter att Julia åkt (D:) så åkte ja på träning för Kattis
:DDDD
och de gick skiitbra faktiskt vi hoppade 4 hinder på en volt
(asså me ev på varje sida så fick man svänga snappt osv...) och de va en jätte "nyttig"
övning ;) pepita hoppade skiitfint :)

några tråkiga dagar passerade...

och sen . . .
MIDSOMMAR! :DDD
och gissa hur förvånad jag blev när jag vaknade med solen i ögonen!
Det blev fint väder helt otroligt! amasing!!!
efter att ha släppt av sara & Max på kortis, åkte vi ner till bergshammra på något litet gulligt midsommarfirande där träffade vi Gunnar & Inga-lisa (gunnar är min mormors bror och inga-lisa är hans fru,
dom är typ som ett extra par "mormor och morfrar" ;D
och mamma och dom satt och snacka i typ 5 timmar medans jag solade,
så jag hoppas jag blev iallafal liite brun ;)
när vi kom hem käkade vi sill, potatis, romm, ägg mm...:
Ja käkade upp en avokado åsså men den kastade jag i mej innan
ja kom på att jag skulle fotta till bloggen -,-
fast den va jävligt goo ^^
Våra älskade jordgubbar börjar bli lite röda ♥
kan inte vänta tills den underbara dagen jag kan käka upp dom där ;P
muuuummsss....
jag LOVAR at bättra på med inläggen OK? :)
och GLAD MIDSOMMAR ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback