tävlingen... :(

tävlingen gick...för mama :(
hon skulle presis börja gallopera inne på banan när Tootsie
kastar av henne! :O
det gick bra men jag fick sitta upp för mamma hadde liite ont och ja hoppa typ 3 hinder bara för att...
och d gick bra, de är inte hindren utan allt annat D:
men d gick bra för Karin,
första klassen:
4 fel
andra Klassen:
0 fel :D
På vägen hem va mamma ledsen :(
så jag rinde Carro (Carolin Christiansen) om Råd :D *En kompis till oss som jobbade me mina
(aoutistiska) småsyskon men flyttade till dalarna för att plugga :(
hon är JÄTTE duktii och tävlar i hööööööööööööööögaaaaaaa klasser ;D och hon sa att
hon känner en tjej som har tränat findlands OS lag!
och hon skulle åka till henne med sina hästar och ska bli tränad och om vi ville så kunde hon ta me Tootsi och träna med henne, i 3 veckor :D
och då sa vi: JAAAAAAA!!!!! och jag hadde lust att säga: ta me MEJ! och träna
MEJ me! fast jag tror nog inte d skulle gå ;P
med d skulle ju va skiitbra för tootsie juh! :D och Carro kanske skulle komma ut och hällsa
på på tisdag och då får hon "provrida" henne å så :)
Och d skulle bli så SJUUUUUUUKT kul att träffa henne igen :D
Här är hon på en av sina Fiiiiina hästar, Ludde ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback