USSCCCHH!!!

Jag tror jag komr spy varenda gng jag tänker på den döda råtan jag hitta i katt buren igår :(
asså jag är ju van med att hitta döda möss och råttor men när jag såg hur huden började röra sej...
och mins 1000 likmaskar äter sig genom skinnet!!! så...
vare inte så mysigt :S
jag bara skrek och fick typ nervöst sammanbrott :'(
DE VA SÅ GÄÄÄVLAAAA VIIDRIIGT!
USCHH!
och man va ju såklart tvunden att ta ut den ur stallet åxxå >:(
...och gå med den heeeeeeelaaaaa vägen till sopptunnan typ 200m bort :'(
jag bara sprangmed hela jäävvla buren och typ kasta den i
sopptunan sen gick jag in och spydde... -,-
aja nu måste jag tänka på något annat...EEEEeEhhhh...
JORDGUBBAR!♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback