Död råtta :O

Mina katter Rosa och Maja
(döpte om Ariel till hennes gammla namn Maja, för att hon reagerar på de bättre)
har gjort sitt jobb, det låg en Stor fet råtta, huvudlös och blodig framför matskålen imorse, inte kul :(
det är ju dämysigt ellerhur?! ;)rför vi har katter, men... det var blloddroppar i hela sadelkammaren! och huvudet ligger under min sadel!!! mysigt ellerhur?! ;)jag är okej med att dom böda den men dom kan väll åtminstonde äta upp den istället för att lämna kropsdelar lite överallt!

Jag tog inga bilder och ni kanske förstår varför :)
♥ ♥ 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

"Dä"-ett framför "mysigt" ska va framför "rför" på meningen efter ;) det blev nog liiiite fel där ;) <333

2011-05-03 @ 22:25:58
URL: http://lexxilewis.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback