Lagträning imorn! :D

Lagträning imorrn för Katarina Aggring! :) ska bli skit kul! jag red ut idag och klättrade lite, så hon kommer att vara pigg och glad imorn på träningen :) ska bli kul att få se alla lagkamraternas hästa och hur fint dom hoppar, har bara sett dom på bild. nu ska jag hoppa bak till att jag skrev att jag klättrade med Pepita, det var jättekul! det var ingen riktig stig men vi bara traska runt där lite upp och ner bland måssa stenar osv, men vart dock lite rädd när jag såg att det var vildsvins spår överallt! dom går ju runt och gräver upp och geggar med mossan och leran... bild:

jag har inte tagit bilden själv utan hittat den på google, men tog den bara för att visa hur det ser ut. (tar bilder på spåren vid mej imorron och lägger ut)

♥ ♥ 

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback