Pepita fick en Dush!! :)

De här vädret får min svart vita ponnys, vita delar att förvandlas till bruna...
Bild BEVIS!! ;)
Så jag bestämde mig för att ge henne en dush! Efter att ha letat igenom hela bergshamra efter hästshampo,
kom jag fram till att vi inte har mågot kvar :'( Så jag fick andvända mitt shampo, funkade lika bra! ;).  Pepita såg ut som en Vit fluffig Pudel ;)
Glömde mobilen såklart, så kunde inte ta några bilder :(, men hon blev ganska ren,  men jag blev nog renare som hon ruskar på sig ;)

Kommentarer
Postat av: isa hjortsäter

SV:Tack så jätte mycket! Mimosa är 140 cm hög.

Bloggar numera på www.equuselite.blogg.se :)

2011-03-14 @ 16:45:47
URL: http://equuselite.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback