AJ! (igen)

Träningen för Katarina Aggring gick inte lika bra som jag tänkt mej... -,-
jag ramlade av 2 gngr, och hon vägrade cirka 7 gngr, jag låg på pepitas hals och fick häva mej upp i sadeln igen cirka 8500 gngr... De värsta va att dom gngrna ja ramla av va mitt i stutsen! så man va ju int
beredd påre helr!hon bara vek av och jag... följde inte me henne :S
ja tror d kanske va fel på avstådet, för hon
brukar ÄLSKA stuts!
):
och jag ska nog skippa tävlingen
på edsbro ): ja tror inte att ja är redo för en regional tävling än...
ja VET, mesigt men ialf , helre att jag väntar och åker på n annan tävling än att
jag åker till edsbro och BRYTER nånting!
;)
va kanske lite vääl dramatisk där men aja ♥
så jag åker på n pay&jump
istället :)
PÖÖSS
♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback