Lagträning för kattarina Aggring :D

först vill ja bara säga förlåt för att ja inte bloggat på typ 100 år! men har vart så mykt annat <3333
men aja nu ska ja skriva om VÄRLDENS absolut BÄSTA träning NÅGONSIN! hon är ju bara så GRYMT duktig min lilla pepita <33333 hon ser kraftig ut när man står brevid men rör sig som en gud! banan var ganksa svår så hon stanna lite i början när vi hoppade fram, men när va gick bana gick de ASBRA!
första hindret var en orange-gul oxer, 2-dra läskigt vitt räcke (med mur) 3-an en oxer med en konstig "graffitti" låda under (oxxå skiitläskig ;)) derekt efter kommer 4-an ett rängbågs räcke, 5. a, b (räcke, oxer), 6. a,b (oxer, plank) 7-an blå-gult  plast räcke,  snäv sväng... 8.an graffitti oxern igen, utanför rengbågs räcket... på 9-an ett skaaarrry vallgravs räcke ( fick hålla om me benen som faan!) och sist ett vitt staket!...
ja gick felfritt ;) <333 och kattis sa att jag hadde jättebra tempo, fina språng, bra vägar, och att på Pepita kommer jag gå upp i höga klasser, och att hon inte kunde komma på ngt ja gjorde fel! så ja är fett nöjd ;) <3333
Pepita i hagen ;)

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback