Pongo, loppis, mormor...

Alexandra är TRÖTT!
Idag har jag gjort jäääätte MYCKET!
först efter en SKIIIIIIT SKÖÖÖÖÖÖNNN sovmorgon :),
Åt jag frutkost (mumms:) framför tvn :) sen skällde mamma ut mej för att
jag åt frutkost framför tvn -,-
jag plokade och moppade jag upp skiiithundens
spyor, bajs och kiss (KUL...)
jag mockade åt hästarna...
sen åkte vi på täbygallops loppis :D
där köpte vi: 50892 st schabrak 489 st hästtäcken ett par benskydd panband mm...
en häng-stol (som en hängmatta fast en stol :D,
En hundfilm ;) (typiskt mej) ett rött hundhalsband till pongo (passar honom puuuurrfektly)
en hund-boll med leopardmönster på ;)
och en dragkamps grej (som jag inte vet hur jag ska beskriva hur den ser ut)
söt va? ♥
sen åkte vi till bromsten och hämtade upp mormor och åkte till nån
kinesisk/japansk-resturang
för att fira hennes 75-års dag. De va ganska mysigt trots att kyparen inte
förstod ett ord av vad jag sa -,- ...
och sen fick jag en lyckokaka :D i den stod de:
Ditt liv har varigt ganska lungt på senaste tiden men det
kommer snart att ha sitt slut...

före första så har mitt liv INTE varit någo lungt ALLS på senaste tiden ;P
och före andra så brukar inte lycko kakor's text va längre? ;) aja kakan smaka gott ialaf ^^
sen släppte vi av mormor och åkte hem, jag red Dippen och Pepita :D sen gick jag
in och såg på min nya hundfilm den va suuupersööt!
och på hemvägen exprimenterade jag med bilder på mitt öga ;)
PÖSS
♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback