Dum mamma >:(

heeeeeeeej! och asså sorry!
fick inte va inne på datorn igår för mamma >:(
så kunde tyvärr inte blogga :'( sorry! ♥
Och det har hänt ganska mycket på 3 dagar :)
sånu skriver jag "ikapp mej"...
                                                        
i fredags sov jag över hoss Elin :)
och red vi ut i typ sisodär 4-5 timmar...
fatta va ont i benen jag hade! ;)
jag red Baldur elr Balle-Dur som jag döpt
om honom till :) göölligt vah?? ;) ♥
Elin red Nobel och det var KOLSBVART
ute! :O ovh det enda man kunde
se var det som våra pannlampor visade...
men vi litade på att nobel
inte lädde oss villse, som Money gjorde! -.-
...efter att vi ridigt en runda så
bestämde Elin sej för att byta heeeeest
och ta money ut på en sväng också.
Det värkade som en bra idé
Tills Money tyckte att vi skulle gå av
stigen och gå in i ett kärr.
Myyyyyyyyyyyyyyyyyysigt värre...?
Nej faktiskt inte! men när vi lät
Balle-dur visa vägen så kom vi tillbaka till
stigen igen :) (Yay!)
men om man bortser från kärret så
var allt peerrrfekkt! ;)
...
Och det var fredagen det. :)
på lördags morgonen så red jag och elin ut igen :)
och galloperade fort fort! ;) kul kul :)
Måååååååååååste göras om!
sen kom Ebbbbbbbbaa och då åkte vi 4-hjuling
och kastade stenar på isen och
asgarvade när den sprack -.-
...
Och sen på söndag så vare TÄÄVLINNG!
WOW kuppen lixxom ;)
och det gick väll sådär för laget... :/
men jag är nöjd! slutade
på 8fel, en rivning och ett stopp
vi kom för snabbt och för nära på 1 hinder
och drf stanna hon riviningen
kommer jag inte ihåg på vilket hinder
den va, men antar att det var mitt fel det
också ;) meeeeeeeeeeeeeeen! jag
är nöjd iallafall för att rästen av banan
hoppade vi skiiitfiint! :D ♥
-----------------------------------------------
måste dra nu! ♥Puss&Kram♥







Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback