↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓


BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
vilken överskrift vah? ;) hehhehehhehheheh! ♥ iallafall...Dagens Ridpass på Pepita hölls i ridhuset:)
Dressyr blev det idag, På en gaaalen Ponny som vilat i 2 dagar (Bara...) hon ville IIINTE rygga och
hon visade det med att stegra sig...
och hon ville IIINTE göra skänkelvikningar och hon visade det med att stegra sig (igen)...
och kavallettin var det bara att glömma!.. ;) men tillslut så tröttnade hon och sänkte huvudet
(alltså slutade gå som en kamel, typ) ;)
och då gick det bra :) Sen så red jag Dippen också... :) och det gick faktiskt bra! jag red barbacka
(och märkte att han var vääldigt spetsig, aj aj!) men det gick iallafall! ;D
Upptäckte faktiskt att Dippen har en liten Bocknärv! ^^ tssss... presis där ryggen slutar och
rumpan börjar presssiiiisss där! ;)
om man ens kommer åt där så bockar han! såååååååååå gulligt! nawww! ♥
jag höll på ramla av några gånger för att jag gled bak... men när dippen märkte det
stannade han direkt och vände på sin långa halls och kollade på mig... återigen, nawww!
♥ älskar den där hästen! ♥
Pussssssssssssssssssss & godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback