REBECKA :)...is gone now...

REBECKA var här! :)
och det var sk*****t kuuuulttt! ;)
Först så blev Min & hennes
mamma typ Bff's och bestämde att
dom skulle hänga med oss när vi skulle rida ut...
(sohooo) (min mamma är sååå pinsaam
ibland.../ Alltid...) Sorry mamma... ;)
iallafall... Rebecka red på Charm (asg!)
Och jag på en onaturligt stegrigt Pepita... ;)
och vi typ bara
rejsa och "lekte"...typ ;D
thihihihihihihihihihihihihihihihihihii ;)
sen när vi ridigt klart så var vi tråkiga resten
av dagen och växlade mellan
datan & TVn tills det blev kväll och vi tog fram...
sannckseen! och såg på en skiitbra film!
och eftersom det faktiskt var
Halloween så försökte vi busringa grannarna och säga:
den vi busringer: Hallå?
Vi: are you alone?
den vi busringer: excuise me?
Vi: good...
Look out the window... (fortfarande vi)
den vi busringer: who is-s thi-is??
Vi: look out the window...
...Nobodys there, right?
look behind you...
...Nobodies there right?
Turn around!
...still alone?
personen vi busringer: *svälj*
are u reailly so shure about that?
hehehe *mystiskt skratt*
...happy halloween...

men grannarna kom bara på vem det var
(trotts att vi inte garva!) och vi vågade inte ringa
någon random person för att vi var
rädda att det skulle vara mafian och att dom
skulle lacka och sälja oss som kattmat... typ... ;)
så det blev ingen busringning på HALLOWEEN! :'(
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
aja det var sk*********************t kul ialaf ^^
Rebecka är rooooooooooooooooooooolig hon ;)

och juste! Vi var tyvärr tvugna att ta morgonfodringen >:( suck.....
men vi hann rida innan hennes mamma skulle hämta henne (på-det-sättet) ;D
och då red jag Chart & Becka pepita :) Becka och pepita hoppade 95! :D
jag och Charm hoppade typ 10 cm... ;) hehhehehe ;)
Men jag hoppade pepita några skutt med.... hon var såå
pigg & glad idag! :D Rebecka ÄLSKADE att rida henne! :D och jag ska få
rida Greas nån gång åxxå :) ska bleeh skööööööööjj! (y) ;)
aja måste dra Puzzpuzzelipuzzpuzz! ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka Hellbergh

Asså guuuud va kul vi hade!!! :D älskar dej bebbI!! pusss <3<3<3<3

2011-11-01 @ 22:23:56
URL: http://hoppryttarns.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback