Dagens tävling:

Idag var det Allsvenska Finalen :)
det gick rätt bra tycker jag ;)
max tidn var 60sex nånting :S så typ ALLA
fick tidsfel! men inte jag ;)
iallafall:
ett slarvfel på förklassen och en
vägran+ Rivning på lagklassen
(mitt fel varje gång) ...dålig väg var
orsaken till rivningen på
förklassen och vi kom för
nära på en oxer vilket gjorde att vi
rev på lagklassen...och
jag släppte henne
framför 6an när hon behövde
mitt stöd som mest :'(
Och därför stannade hon :(
men jag är såå sjuukt stolt över min
älskling hon
hoppade så skiitfiint!
och jag vet juh attt det var slarvfel
alltihop, för min ponny är 100%
underbar och jag älskar henne över hela mitt ♥
D u   ä r   s å å   f i i n   m i n   ä l s k a d e   P o n n y ! ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback