HON KOM TILLBAKS! :O

GISSA VAD??! min älskade katt Rosa har
(äntligen) kommigt hem! hon försvann någon gång i våras och vi
har/(hade) inte sätt henne sen dess...
Men nu är hon HEMMA IGEN! :D hon satt och
halvsov i ett flecetäcke när jag gick ut till stallet imorse! :D
och hon lät mej till-och-med klappa henne! :O
Hon var redan sågottsom vildkatt när vi fick henne
+ att hon nu har varigt borta så länge så skulle man kunna tro
att hon aldrig skulle komma tillbaks. :(
men...DET GJORDE HON! :D
jag sattlänge vid henne och klappade henne,
hon var såå såå gosig! och såå såå smutsig :S
...hon kurrade och slickade mej =
SÅÅÅ SÖÖÖÖÖTT! :D ♥
Visst e hon sööt?? ;) ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback