Mot högre höjder... ;)

heeeeej!
Det bra Med idag är..:
hoppade hemma för Pernilla idag
i ridhuset! :D
ÄR SÅ SJUKT GLAD :D
för att jag hoppade 110 :D
känner liksom att jag
börjar hoppa högre och högre nu :D
Och jag blir inte alls rädd längre :)
Pernilla sa att dom senaste
veckorna så har jag gjort
jättestora framsteg i min "hoppteknik":D
Och-jag-blir-jäätteglad-av-att-höra-det! :D

...
Det "dåliga" med idag:
fast en sak jag stör mej på är
att jag rider som en 2åring
på små hinder?!
asså under framridningen...
då brukar hon sätta upp typ 40cm
hinder så att man får träna
vägen osv...
och jag rider som en kratta på dom!
det spelar ingen roll hur
mkt jag anstränger mej!
DET GÅR DÅLIGT IALLAFALL! >:(
är det för att min hjärna
ampassar sig till "svårighetsgraden" i hinderna??
elr? :S någon som har något bättre
förslag?? :S
kommentera snälla! ;)
Behöver min skönhetssömn nu ;)¨
tsssssssssssss...
aja PUSS & GODNATT!

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback