När man tänker på vildsvinen?

hej hej! Elin (W)
var hoss mej idag :Dvi såg på Vänner
och tog höstbilder ;)
(lägger ut dom när jag får dom)
efter att hon
hade åkt (runt 7-8 tidn)
så skulle jag rida i ridhuset, red dressyr igen
(gick bra...) det
var kolsvart ute (!)
och min  ponny är mörkrädd...
det är typ 2-300m ner
till ridhuset...UTAn belysning (!)
som tur var så gick vägen
ner till ridhuset
bra men när jag ridigt
klart så blev vägen tillbaka
lite tuffare...
för på höger sida om mej
finns en hage... bakom hagen en skog...
i skogen vildsvin...
och nu så var det VILDSVIN I HAGEN!? :O
misstro mej inte nu,
jag har inget emot vildsvin...
men när man bara ser gestalterna
och hör grymtningar,
till häst, så blev jag bara lite rädd...
och det var jag inte
ensam om -,-
för pepita var inte så förtjust i dom helr ;)
som tur var så gick dom
inte till attack!
dom kanske inte vågade? ;) Pepita
såg nog jävligt läskig ut
när hon stegrade sig rättup,
skriiade och skenade upp till stallet med mej
fastklamrad på hennes rygg... ;D
hehehehhehehhehe ;) ♥
det sarkastiska med det hela är att
när jag red ut ur ridhuset så
tänkte jag: "hoppas inte vildsvinen är i hagen..." :S
hehhehehee ;) det hjälper inte
att hoppas... ;)
men det gick bra anrs ;)

ska se på two and a half men med ASTON KUTCHER nu ;)
hahhahahahaa ;)  fy faan va kul! ;D ;D ;D

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback