2-DRA PLATS :D

Heeeeeeeej :D
ÄR SÅ JÄVLA NÖJD!
Pepita var såååå sååååå duktiii! :D
så här bra gick det:
...
förklassen på 80 gick bra :)
hon va så jävla pigg
så jag fick hålla in henne
skiitmykt! = 0-a ;D
Rossett :)
...
efter att ha gått banan + omhoppningsbanan med
lagledare Helena bonnevi, lagkamraterna
(asså de vart så många i RRKK som ville va me i div 2
att vi fick dela så att de blev 2 lag ... :)
Orean (lag 2) Rebecka (lag 2)
Isabella (lag 2) Axelle (lag 2)
Johanna (lag 1, mitt lag ;)
Tara (lag 1) liza (lag 1)
och Alexandra/jag (lag 1) ;D
...
...så vare min tur...
Johanna var 0-a redan :D...
...
jag:
hela banan va felfri :)...
tills sista :( där höger bak slant och
bommen med :(
men pepita var jätteduktii och jag
tykr att jag red bra :) ♥
...
Tara 0-ade :)
...
och när Liza red så tror jag att ingen av oss på läktaren andades...
hon höll på att riva ett plank, men den sattkvar... :)
glömmde styra på nästa hinder liite, tog en hastig sväng...
kom skiitsnett på hindret men REV INTE :D
alla skrek skiiitmykt när dom gick imål...
... liza 0-ade :DDD (älskar deej Liza ♥)
...
vi gick till omhoppning :D
...
jag 0-ade :DDD
...
johanna 0-ade :D
...
tara 0-ade :D
...
liza fick 4 fel bara :D
...
och med våra 3 0:or och 4 fel och Lag 2:s 2 0-or och 8 fel
så blev det 2-dra plats för lag 1 (mitt lag) och 3de plats för lag 2 :DDD
ROSLAGENS RID OCH KÖRKLUBB's TJEJER ÄGER!
vann en SKIITSNYGG grimma+grimskaft, ett plakett och en rossett :)
STOLT! ;D
Älskar dej pepita! ♥
(bilderna som "Underbaraste" Johanna (Sparrwardt) tog,
redigeras, lägger ut dom så fort jag får dom :))
PUUSS!





Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback