4-de plats! :D

Heeeeeeej! :D
idag hoppade Pepita finare
än någonsin och
tog oss in på en delad 3-plats :D
(men asså sen så
"snodde" någon min 3-dje plats
och vi hamnade på
4-de istället)
*gjorde inge* ;D
(med risk för att låta kaxig...)
så tyker jag att jag
red bra åxxå :)
Becka sa att några på
läktarn sa att:
jag hade en så sjukt fin ponny!
en annan: ja gud va fint
den hoppar!,
att jag red bra...,
och att en mamma sa till
sin dotter att hon
skulle rida sånna vägar
och driva på hennes ponny som
jag gjorde :D :D :D
...
vart så sjukt glad när becka
berättade d! :D
jag har
lixom aldrig riktigt tyckt att
jag rider såå jättebra,
har altid lixom hittat fel i min sits,
känkeln, handen,
osv...
så jag vart så GLAD och stolt
över vad dom sa
och över min GRYMT underbara
Ponny! ;D!
på andra klassen så rev vi 4an :/
(ett vådplank)
men det var nog för att jag
lättade lite för
tidigt och hon var nog lite trött... :(
men hon var
skiiitduktiig iallafall! :D
...
vi fick hederspris,
plakett och en röd rossett :D
fick tyvärr
blev inga bilder från idag, alls :(
vi glömde kameran :(
♥  ♥  ♥  ♥
... så här e n gammal...
ÄLSKADE PONNY!

LOVE U!

Kommentarer
Postat av: Linn <3

Hej :) såg er på första klassen.

GUD va fiin Ponny du har!

hon hoppar som en ängel! <3

2011-09-25 @ 20:31:12
Postat av: Emmsan <3

Grattiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisss! <3

å allt tack vare att ja höll tummarna... ;D du borde

tacka mej asså! ;D PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

2011-09-25 @ 21:34:55
Postat av: Alexandra

Linn: taaaaacckk :D <3

Emmss: ofc! tack Em! ;D <3

2011-09-26 @ 07:02:13
URL: http://lexxilewis.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback