Dåligt... jag vet! :(

Heej och asså sorry!
har inte hunnit blogga!
men man får vell ha ett liv också? ;)
elr aså har haft så mykt med
skolan å så... :(
vi ska göra en tidning,
så jag har skrivigt en novell och
en krönika (vilket
typ bara tog typ ett år!)
och efter de var
mina fingrar typ avlidna ;)
så jag orkade inte
skriva mer då
(på bloggen asså)
men ialaf...

TÄÄÄÄÄÄVLAA! :D
efter träningen för Ann så känner
jag mej så SJUUUKT taggad för Allsvenskan!!! :D
tänker ta vinsten med storm... ;)
hehhehheh nee så kaxig ska jag inte vara ;)
men jag tänker ialaf satsa på att 0-a!
...måste plugga lite mer nu :'(
sammanfattning: om man vill kunna tävla
och ha häst så måste man ha mooooniiieeee = veterinär
= braaa betalt ;) för att bli veterinär
så måste man ha MVG = mååååste plugga nu ... ;)


PUZZ! ;D ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback