Liza & Carro ♥

HEJ HEJ ♥ orkade inte skriva
om va jag gjorde i fredags förrän nu...
(sorry)...följde iallafall med Liza
till stallet efter skolan och vi red ut :)
jag på Quattro och liza på sin nya
söta polle, Ballyfoyle Blaxe, Blazie ♥
♥ Liza + Blazie ♥ skiitsöött! ;)
så både Liza och jag red
på Ponnyer som vi bara ridigt
1 gng förut :S...
men det var skiitkul att rida
Quattro ute :) och Blazie var skiitsnäll!
hon var juh inte rädd för
någonting! :O både jag och Liza var
lite förvånade... ;)
vi skrittade, travade, klättrade, galloperade...
och hoppade terränghinder :D
trodde att jag inte skulle hänga med när
Quattro hoppade och typ rammla
av :S... men dej gjorde jag INTE ;)
det var SKIITKUL :D
sen när vi var klara så kom Carro och
vi åkte hem till liza och typ hade
SKIIITKUL ;D vi kunde inte skluta skratta åt
meningslösa saker...asså jag menar det...
vi kunde inte sluta skratta... ;) och ett tips:
få inte ett skrattanfall när du
dricker mjölk! det sprutar ÖVERALLT... ;D
(talar från erfarenhet)
...
måste suzza liite nu... ♥
Nattiiiii nattiii... ♥
PUSS!... ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback