träningen ... :)

Heej heej :) idag vare hoppträning i ridhuset :)
vi hoppade bana med 13 hinder, 3 kombination, nåra räcken
och en massssssa breda oxrar :) SKIIITKUL :D
och sista hindret i banan (en oxer på 110) så red jag som en kratta :S
och pepita Stanna :/ men de va lite komiskt :S för att de
va som om Pepita stackarn trodde att matte skulle va me lite
och sitta kvar, så när jag flög över halsen på henne så stannade hon upp
och sågott som la mej försiktigt ner på bommarna... ;)
de gjorde inte ont ALLS :) jag låg liksom på bommarna (som satt kvar i dina hållare)
utan att nudda marken och såg pepitas stora fina ögon titta på mej
och undra: men matte va gör du där nere? :O
hehe... ♥ vet KLANTIGT! men aja jag gjorde juh inte illa mej alls! :)
de va ganska kul faktiskt ;)
Taggar för SKOL DM nu :D
vi ska vinna! elrhur Elin, Liza och signe ;)
vi ÄGER ;D                                                                      PUUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Såklart vi ska vinna! :)

2011-09-08 @ 22:27:33
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback