Gårdagens tävling:




hej hej här är lite fruktansvärda hoppbilder som jag kan dela med mej ;)
pepita e lika fin so alltid mej jag, uääblää... iallafall, 90 rundan ↑ gick bra klanta mej lite
på 1 hinder så hon stanna men anars var allt bra :) 1m rundan däremot, usch... -,-
allt gick fint tills typ 5hindret där hon stanna utan förvarning, kommer igen och tvärstop. igen.
3-dje försöket och då hoppar hon! vidare på kombinationen...stopp. (?!&¤¤"/"!?) utesluten,
men vad skarom göra? utesluta mej än gång till? ;) så jag hoppar och då kom vi över
vet  inte om man ska skratta eller gråta -,- ♥ jag tror jag skriker.... ;) puss å kram/ alex


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, har du tänkt på att böja hästen och se om den haltar då? Kolla tänder och sadeln ligger bra med en sadelprovare som KAN. allså en vanlig besiktning. Jag har en häst som vägrade och stegrade men hoppade bra ofta halva banan. Vi märkte inget men sen böjde en veterinär då var den så halt så den inte kunde stå på fram! Nu är sen frisk hoppar allt. Sadeln är också viktig och munnen. Tänk hel het ;)

Ta inte illa upp men bara ett tips :)

2012-04-11 @ 10:31:45
Postat av: K

Fiiiina bilder!! <3

2012-04-11 @ 10:46:32
URL: http://tingyy.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback