ja, hästar är flyktdjur JAG VET!

känslan när: man rider ut och hästarna blir rädda...
min häst blir sparkad av hästen framför, flyr ut på en åker,
jag flyger in i en telefonstolpe... min häst springer iväg
och tar med sig hästen framför vars ryttare hoppat av för
att hon inte kunde hålla sin vettskrämda häst...
såå om ni hör på radion om 2 lösa hästar som springer
längst med 276an förbi macken så vet ni vems dett var...
(ps. dom mår bra, sprang bara hem & det var inte mina
heestar utan min tränares som vi skulle hjälpa till att rida) ;)
dom hade inga stora sår bara Kitty från sparken hade ett
lite blodigt sår på rumpan med det behandlade vi
med jodopax och nu mår hon finfint ;) sen hade någon
som sätt hästarna ringt policen så dom var ute och letade
efter dom men vi ringde och förklarade att dom var OK ;)
jag dock har jävrligt ont i benet och höften (efter telefonstolpen)
men annrs ärjag väl okej... ;)  puss & kram

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback