...men i helhet en jättebra helg!

hallå igår, idag och iförrigår så red jag ut
på pernillas häst Kitty med Hanna på Merlin :)
pernilla har opererat sig och har hästar
som behöver gå så tja, där kommer jag in ;)
det gick jättebra första dagen och jättebra
andra dagen med, eller jag ramlade typ av
andra dagen... men det var lite konsigt för
jag låg bakom merlin och så are ett litet dike
så när merlin hoppat så hoppade jag och kitty
och detvar inte merlin berädd på så han
blev skitskrämd och börja sparka bakut och
kitty kasta sej åt sidan och jag tappade högra
stigbygeln så att jag stod upp med benet rakt up
(som när man sitter upp)och märkte att om
jag inte hoppar av nu kommer jag ramla av
snart, så jag gjorde något konstigt hopp och landa
på fötterna, ganska skickligt om jag får säja
det själv ;D hehe dom andra garvade åt mej dock...
idag gick d jättebra :) såg en skitfin ponny hingst
(palomino, lång vit man och svans...) som jag satt
och dreggla över, så hehe pepita? vill du ha ett litet
fööl?..... ;) Puss&Kram!!

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback