tack för kommentaren :D

hej hej det var någon anony person som tipsade om
att ta böjprov och kolla så att sadeln, och bettet satt rätt osv.
tänkte bara säga tack för tipsen, och såklart tar jag
inte illa upp det är bara bra med tips :D :) sadeln jag har nu
fick jag med hästen och vi köpte henne för typ 3-4 år sen
så kanske behöver kolla upp det, och vi hade hovslagaren
här idag och han sa att hon var jättestel i höger bak
så tror vi måste ringa kilopraktor :( så det kan faktiskt
vara därför hon stannar, så imorgon på maskeradhoppningen
på tullnäs tar jag dippen, för ja ni vet hon har ont i bakbenet :'(
och bara för att ha en bild, så här är en som jag suttit och photoshopat
mina ögon blåa ;) puss & kram gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback