Elin & Signe (Eva)

hej hej hej hej igår åkte jag med elin
hem efter skolan och sov över :)
det var sjuuuuukt kul! :D hon och jag & signe
red ut :) jag på baldur, elin på sin nya
fina Lucy och signe på charente...
vi muppade oss totaaaalt! snackade tjejsnack,
hästsnack och hade lite iallmänt trevligt ;)
det bästa var ju när elin sa:
det märks att Lussan njuter av att ha ett friit liv,
här ute i skogen, friihet helt enkelt...
och jag svarade: God Bless America! ;)
...
HAHAHAHAHAHHA! ah ni fattar... hihihi elr
asså om ni inte gör det så förstår jag,
för min humor är lite speciell ;) ♥
och sen så kom vi fram till att signe var vår
ridlärare för att hon alltid ropade ut
vilken gångart vi skulle gå i...
och då sa jag: får jag kalla dej Eva?
(för attt det är typiskt ridlärare-igt... ;)
och så döpte vi om henne ;D fyfaanva kul det va!
måste göras om asså! :D och sen när
vi kommigt hem såg vi på film och muppade
oss ännu mer! ;) och vid "läggdags" så hadde vi 
vattenkrig...inte kuddkrig! man vill ju inte vara
som alla andra ellerhur elin? ;)
nästa dag efter att vi gått upp kl.6 (gäsp!)
så åkre vi till solna för elin skulle hoppträna
och jag var med som "fimograf"
i bilen så såg vi på nothing hill på elins laptop...
vi var på McDonalds också (såklart!) och
påvägen ut snodde vi en näve o-uppblåsta ballonger
HIHIHI va buuusiga vi e ellerhur?!?!?!?! ;) ♥
sen åkte vi hem till mej och red ut och hopapde
stockar på pepita& Dippen och snackade &
muppade oss ÄNNU mer!! sammanfattning=
dethär har varigt ett bra sätt att inviga lovet! :D
blivande tradition? självklart! xxxxxxx!


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback