Hoppträning :)

Idag har jag tränat för bea :) skulle hoppat på Dippen men kom på att det blir bättre om
jag tar pepita så att det är långt mellan tävlingen och träningen... DET GICK SKITBRA :)
OCH VARSKIITKUL! :D hon var jätte duktii ;) vi hoppade bana på 120 :) det är bara det där
med att hålla om men benen, hon kräver dubbelt så mycket ben nu än vad hon gjort tidigare :/
det är inte svårt att hålla om elr nåt men den blir lite skummt precis innan hindret för då
känns det som att jag måste lätta med benen för att kunna följa med i språnget och
då blir hon tveksam och allt blir blåbärspaj...(hahaha, blåbärspaj!) men det får jag bara
träna på lixxxxom... :S men förutom det var allt perrfekktt!

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback