Upps & Downs...

hej hej dubuteringen på LA gick rent ut sagt
förjävligt och mer vill jag inte änns säga...
meh pepita fick iallafall gå på prissutdelning...
Förklaring: en tjej som skulle in på prisutdelning
hade redan ställt undan sin ponny, så hon
frågade om hon fick låna min (HAHA) 
och jag ba: aa visst! hon: är hon snäll?
jag: jaa hon gör aldrig något!
hon: men oroa dej inte, jag skippar ärovarver
och skrittar ut bara.
och sen efter att pepita fått en "välfötjänad" rosett ;)
så galloperar alla andra ponnyer iväg och vad gör pepita då?
jo det är ju såklart att hon ska resa sig på bakbenen och 
försöka springa efter dom... -,- och här har jag
stått och påstått att pepita var jättesnäll... men
i mitt försvar trodde jag inte att hon skulle göra nåt! ;D 
men tjejen var ju inte direkt nån nybörjare så
hon klarade det ju.....
                                                                 
men jag taggar om för jag iväg på lör igen,
dalarna denhärgången... ;S och nu planerar
jag att ta mej runt! ;) heeeeeeeeeeeela
banan hälst... ;) måste eetaaaa puszszss! ♥


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback