The twillight saga

Twillight (tönten här asså...) ;)
är på 3dje boken nu (Eclipse) på s. 273 nu...
började på den i söndags ;) direkt efter att ha läst ut
New Moon på 5 dagar... sorgligt att  man
tyvärr inte har ett liv...  :/
haha! men den är ju sååå bra! :D
becka höll på att mörda mej när jag var
osocial och läste (när hon hotade att åka hem
så la jag ner boken...)
 hihihii sorry about that Rebecka!
och btw läster böckerna på engelska!?
för att. . . tja, allt låter såå mycker bättre
på Engelska än va det gör på
svenska (om jag får vara ärlig)
tx: (citat ur boken!) :
some say the world will end in fire,
some say in ice,
from what ive tasted of desire,
i hold with those who favor fire.
But if i had to perish twice,
i think i know enought of hate
to say that fore destruction ice
is also great
and would suffice
Översätter:
vissa säger att världen kommer gå under i eld,
vissa säger i is,
från vad jag smakar av längtan,
så håller jag med dom som håller med eld.
men om jag får tänka om
så vet jag nog tillräckligt mycket av hat
för att säga att isens förstörelse,
är också stor,
och kommer räcka.
                                   
DAM, DAM, DAM-DAM! ;)
vilken låter bäst?.... trodde väll det.... ;)
den översta de vill säga...
och NEJ VETNI VA?? jag har faktiskt inte
andvänt googletranslate! ;)
jag kanske skulle överväga en översättar karriär? ;)
för jag EH JU GRYM! ;) hahahahahhahah!
kanske inte.... måste npg lära mej stava först ;)

 måste gå xxxxxxxxxxxx / Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback