träning:

hej igen, glömmde skriva i förra innlägget:tränade också i löördags, tror jag,
eller jag VET attjag tränade men jag är inte liika säker på dagen... AJA!
och det gick SKIIT! :/i början gick det jättebra, hoppade på en 8 (räcke trippelbarr)
och pernilla höjde tills det kom uppmot 115 typ och då börja hon vägra, och
jag trodde att det var mitt fel och blev skiit arg/frustrerad/ledsen/desperat och
pernilla trodde att det var pepitas fel och jag var helt övertygad om att det var jag
och det sluta med att pernilla fick sitta upp och fick inte heller pepita över det
"&?/&¤#*! hindret === HÄSTEN BRUNSTAR ;) men när jag satt upp igen så
fick jag henne över det "&?/&¤#*! hindret ;) för att jag blev arg på henne
brunstig eller inte, hoppa SKA hon ;D ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback