Min älskning är hemma!


Visselmyras Azalea, 3årigt sto e Axxas Intermezzo


u Cottrell Morwenna

och resultatet blev den där sötisen på långa föl-ben fattar bara inte hur en liten C-ponny kan få
ut ett föl för efter en stor hopp-häst-hingst... men det gick och det är jag sååå glad för eftersomhon
e miiin miiin miiin :D ♥och hon åkte ju transport för andra gången i sitt liv idag påväg hem till oss... 
att gå på tyckte hon var lite läskigt ibörjan men hon gick på på typ 3dje försöket så det gick bra,
resan hem gick också bra hon gnäggade ganska mycket men annars varde inge problem
men sen när vi skulle ta ur henne ur transporten försökte hon kasta sig ut men var så vinglig/
snurrig att hon föll ner på knä och  var tvungen att stanna där några sekunder för att sedan kasta
sig upp och se ut som ett nyfött föl/ bambi på hal is,  och så kom jag på smeknamnet Bambi... :)
tyckte Lea var lite för ja-vet-inte...inte gulligt nog? ;) så bambi blir superbra ;D

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback